Arsiz Bela – Merhaba Mutluluk Sende Kimsin

serzenish sarki sözleri
belki kizacaksin ama yine geldim
hafif dumanli mosmor gözlerim
katlediyor beni hain geceler
kendini avutma sevmez dediler
beni hiç kimseler anlamiyor ki
sensizlik canim öyle bir zor ki
yasanmiyor buralarda gülüm gel
kahretisn önümüze koyma engel
yikilasi gururun bizi mahvetti
yoklugun hergece beni katletti
bu rapte ben kendimi kaybettim
vurdum cigaraya seni defnetti
bazen diyorum ki kendi kendime
keske onu hiç tanimasaydim
ama olmuyor iste gülüm can bu
dayanmiyor acilara vakti doldu
simdi hikayenin sonuna geldim
mutlusundur huzurlusundur
bana gerek yok artik güzelim sen
çoktan askini bulmusundur
bozuk bir para gibi harcadin lan
terkettin beni mahvettin
atin zindanlara zincire vurun
onun cani yanmasin durun durun
bana yaptiklarin yetmedimi lan
daha ne istiyon söyle bu candan
kahpeligine son verdim o anda
bitecek yüregim bunada katlan
bana bir sözverdin iyi hatirla bi
bizi bir kis ayirabilen ölüm olsun
ne yapsam da senden kopamazdim
hadi gözün aydin ölümüm oldun

arsiz bela sarki sözleri
gözün aydin benim gülüm solmus
taze fidandim dünyam durmus
söyleyin o yare aramasin beni (aramasin lan)
kanli bileklerim ölüm yer hadi
merhaba mutluluk sende kimsin
ben öldüm yarimi mutli edesin
demeyin yarime senin için öldü
en büyük derdi seninle gördü
vur vur yüregime kanasin bu gece
hep çile doluyum gelmeyin üstüme
ufkum karanlik günes dogmaz
açilan yaralar bir daha kapanmaz
söz vermistin hatirliyoon mu

sende benim gibi agliyon mu
bos ver aglama derdini çekerim
kaderimse bu benim onada gülerim
kelepçe vursunlar kollarima
gidipte bir delilik yapabilirim
bes yilin hasreti içimde büyüyor
ben yarime o günde kiyabilirim
dayanamam baskasiyla görürsem
anam sen üzülme onu sevdim ben
deliye evet deliye döndüm ben
bitirin bu hasreti öldüm ben
sen baslattin bu atesi söndür
ya gel gülüm gel yada beni öldür
iskencelerinle yasatma beni
tak bogazima ipi vede vur tekmeyi
baska bir çarem yok artik olamaz
düsünüyorum ben böyle yasanmaz
ayaklarim üstüne basamiyom ki
düserim kalirim böyle son olmaz

efecan sarki sözleri
beni defnedin beni kefenleyin
öldügümü sakin anama söylemeyin
o bilmesin lan öldügümü
o bilmesin lan göçtügümü
duymasin sakin benim annem
duymasin o benim canim sevdigim
duymasin sevmeyen sevdigim
duymasin duymasin o benim herseyim
elim tutmuyo bu sözleri yazmaya
belki son mektubumdur ona
Ya Rabbim beni affet
aci sen ne olur aciz kuluna
yeter be yeter yeter yeter yeter
büyüklerim hep derdi sabret
bu sabrin sonunda mi güzel amed
benim gördügüm hersey felaket
benim bu saf kalbim varya dostum
dogdugumdan beri delikti
içine düsen her kiz dibime girdi
benim suçum degil onlara zevkti
gözlerim gözlerini gözetlerdi
bekledigim o yol gözlenirdi
beni sana yönelten gözlerindi
bugün agladim yalan degil
ki sana görede hiç sorun degil
biliyorum ki hiç dinlemezsin
sevenim dersin o gitti bitti
mahser yerinde büyük hesap var
Rabbim sana soracak sorular
sen olsun canim mutluluklar…

Bir Cevap Yazın

