MersinMafia – S*ktir Ettim Aşkı Şarkı Sözü Sözleri

Ağlamakla geçti ömrüm,gözyaşlarım sürgün
Bedenim yarını paramparça yananın kaderi hergün
Ecelim olacak repse namusumdur sözüm
Bırakıp gittin niye
Şimdi ağlamak mı çözüm
Resti çektim kadere belki isyan oldu taştı
Tek mi başına kaldın kahpe acısı bende saklı
Ağla şimdi halime rep mi buldun farkı
Kalbe kiliti vurdum artık s.ktir ettim aşkı
Burda kapalı kapılar arkasında güneşim soldu
Kahpe ellerinle kalemi ödedim namus borcu *
Ben ağlamazdım anne şimdi niçin böyle oldu
Kaç yaşında hapse düştüm oğlum katil oldu
Underground da patlayan bir yasa dışı bir sabıkam
Mafyayla……. kabus bedduam
Mesko Bar da katliam ellerimde boş kovan
Mapuslarda çürüdüm anne yok ki peşime ağlayan

Hakka susamış çakılı bedene son ki bak bi lanet
Umra dayalı cümle varsa korkma hadi hazmet
Zikret ölümü hayra yor ki basma kitabı manşet
Arşça uzanan ellerinle bas bi tetiği katlet
Cehaletin tek bir nedeni var oysa tabut
İnsanoğlu yaşamakta sonu ölüm korku
İşlerinde kuşku varsa sınır varsa dört duvar sonra kimlerine hep su varsa unutsana dostum
Arkadaş mı kaldı karmı sandı acaba kendini
Cümlelerde beter olmuş sevgi saygı nerde
Tanımaz oldu ezdi geçti gözlerinden perde
Son zehirdi sanki anne takılan kara maske
Bakışlarda bir hüzün bir umut varsa bir bütün dostluklara gölge düştü
Kor alevler bak bi söndü kelepçeli ellerim mühürlüyse sözlerim
Cehenneme sürükleyen yalandı gerçeğim

Bir Cevap Yazın

