Arsız Bela – Hiphop Deme Bana (Diss Red & CesaR) Şarkı Sözleri Şarkı Sözü

selamin aleyküm yne ben geldim
rapinde kaç para ederki densiz
lafimla çogalir aha bu ritim aranir
maske takma torba kafana kapanir
beni bil beni tani babana dikkat
arabeskte yapar bu adam hortlak
laf yapmiyom icraat ta kendisi
konusanin agzi büzülmüyo abisi

üstad homie harbi adama çattin
üst kattan bakarim sana çaktim
üstüm basim bi yokluk sorma
bi yolluk gönderecem onu unutma
yeralti kayniyo bir çogunuz mal
yerin altina gömerim bi önüme domal
asansör ipi kopuk yürüyecen adamim
isi soluk soluga birakma ben orda dayarim

(Flex Battle)
bekliyorum seni kos ardimdan
serden sirdan hiç hoslanmam
yeni bu nesil hiç hos degil adamamim
hip hop deme bana top gibisin sen
dönderecem iyi bil iyi taNI BENi
ben bana degil sana düsman olamam
sen kendinden korkarsin
ben düsük insandan haz almam

ah bu raplerin bi oyuncak misali oynanir
gelip kafa tutan adam da fazla sürmez yol alir
donla kalan rap bizim le utanma gel aslanim
bak bi laf edende varsa birak qötüne yama alir
ben rapim le koskoca bir orduyum birak
önüme geçmeyi düsünme utan biraz arkana bak
hayli zaman önce yanasiyodun unutmadin demi
senin adin rapci ise birakirim ben bu isi
son dedim bu son senn yaptiqin isler rezil
biraz saygi gördün qötün kalkti senin öyle demi
dost dedigi adamlara selam vermez oldu salak
ama unutma ben bu iste senn adini çikartmam

Bir Cevap Yazın

