SeHaBe ft. Acarkhan ~ CinayeT Şarkı Sözleri Şarkı Sözü

Acarkhan

Yok kimsen beden huzur için satilir
Geride kalan ruh çok kalbe alisik
Bir anda damarina maddeler karisip
Hissiyati bozar ama egolarim karisik

Bir kaç yudum alinca degisti kosullar
Bilekten baslamaz korkup soluklan
Nefesim karisir “…” kan kokuna
Isildiyan metalin soguklugu boyuna

Yok panik “yok hayir” biraz daha farkli
Sebep basit okudugum kitaplara kandim
Sigarami yakip seni gece boyu gömsem
Geriye kalan sade lekeli bir gömlek…

————-

2.Cinayet!!! Zanli Ismi : Sehabe

Sehabe:

Ted Bundy degilim tarih adimi yazmasin
Yapcaklarim aklindan geçenlerin fazlasi
Volta atan sinekler artirir kaygini
Tepemizde yanan ampül geceye saygisiz

Güzelce temizlen hasret kaldim
Yanaklarin göz yasiyla abdest alsin
Benim için zaman kavrami aslen yoktur
Bugün burda yelkovani akrep soktu

Aciktin mi sormadim üzünüm benim hatam
Dilinde söndürdügüm tütünün tadina bak!
Gidemezsin o melekler yoklar daha
Ben dagitsam da kani toplar damar

Son arzunu sormadim kaçmak dilek degil
Kurtulmak istersen kasinir bileklerin
Ellerimden al hayattan kesit
Saçini hatira yapar makas darbesi
Voooaaa!! durdu kalp hizi
Sayma laf kalabaligimi harbi yalniziz
Gicirdayan kapi seni umutlandirir
Umut kalmadi
Unutkan miyim?

Izin ver rahat ol aramizda kalir sir
Seni puzzle yapan metal kendini tanitsin
Denizi al renk düser bir posete sigdirip
Duyduklarim senin degil baliklarin çigligi…

Bir Cevap Yazın

