Sehabe – Kör Gözümün Gökkuşağı Şarkı Sözü Şarkı Söhttps://turkishrapstyle.wordpress.com/wp-admin/post-new.phpzleri

KÖR GÖZÜMÜN GÖKKUŞAĞI
1. Bölüm:

Güneşten bir tutam sarı kopar da gel
Gökkuşağına değmek için yeter mi merdiven
Beter bir kardelen yerin dibinden kerpetenle
Fondötenli pembe duygularımı bırakıp terk et anne
Dalından gülüverem ben, geriye dönerken
Seni ben ekmem , kapıda bekler, sen yeter ki dön erken
Dört duvar nötrdü , oksijeni götürdüm
Biyo sokağa çıkam dedim , bulut saçıma tükürdü.
Çaylaksa aylaklar
Hayrattan haylazlar İçip şükreder mi? Yanına yalanan adamlar
Olmazsa olmaz var, olmazsan olmaz!
Anlamamanı beklememeli, sen gene de bekle bi beni
Umut: saklı Taliban , gülen yüzün vebali var
Ulen bugünün hali gam , yarın öldü galiba!
Merak etme gülüm geçmiş zaten kötü
Gelecek hiç sorun değil , haydi al götür.

2. Bölüüm:

Umudun otobüsü denizden mavidir.
İndircek sebep arar , beni izler muavini .
Sevdiğimi anlatamam ! İçimde ta derin
Sevdiğini söyleme , basit kaçar tabirin
Geçmiş dünde kalmış beygir, bugün de kişnemiyor.
Yarın ne olacak dersen ; al sana işte tiyo:
Gelecek mahkemeye çıktı karar: Fişle diyor.
Yelkovanı akrep soktu, zaman işlemiyor.
Yok bana para mara yok kara para yok
Yok sana yok ona yok yok yok yok..
Bilendi kör kalemler, kör gözüyle körpecik bak.
Gerçekçi olalım , güneş yoksa gölge çıkmaz.
İnsanoğlu bu kalbi çalar geri vermez.
‘İnsek olur mu’ dersen abi beri gel der.
Kanatlanıp uçarım bir kere eleni ver.
Gökkuşağım kirlendi renklilerle yıkayıver…

Bir Cevap Yazın

