Red – XnXX Sözleri Şarkı Sözü Şarkı Sözleri

.Verse:
Menüde rap var gel zenci al tapağını
Ben geri döndüm sikmeye karga laarı
Revire giden yolu kar kapaaa tdı
popon en siyah haliyse balkabağı nın
Biraz anlarsan 2 lafın belini kıralım
Müzik deli işi bak buda delinin KRALI
Başka yolları deneyip bunalıp gel bana
sana göre deneyip bulalım
Kimi kaba kibi piç kimi kibaar
Beni bekliyo hepside 12 paaart
-[burayı anlamadım :D]
İki kitap arasına sıkışıyo politika
5 vites ama 1 ileri 4 r
İstediğini vermeyince oluyosun götleeek
Bu sana büyük olur 3 – 5 gömleek
Nasıl gömdük hiphop happy birtday

Nakarat ;
Bu rap’e bağlıı bağlıı
Ayakkabılar giyip salça ol mantık yok yine
Yaarıııın yaarııın
Dedikçe biz çocuk fiyatını arttırıyoz

…… mala yasla
Anlamam senin gibi madagaskar dilim
Yeni bakış açısına data base yok
Artık 10gb oldu aga best world
Hiphop ölüyomu bu müziğin durumu bumu
İçine gircez o çık sonra korosunu bul
Anladıgın her satır sana pelesirin
o bi stilmi kurbanlık dana derisi mi ?
Fark yook aptala, müzik işimiz
Rap’ci anlatır kafadaki dikiş izini
Kitle ergen yüzünde isiliği
Giren her realist olmuyo wikileaks
Bu adam konu müzikse tam bii artiist
Beni dinlemek dünyadan bungee jumping
3 klasör 1000 parça tam bi arşiv
valet anlasan yalan olur gandi mandi

Nakarat ;
Bu rap’e bağlıı bağlıı
Ayakkabılar giyip salça ol mantık yok yine
Yaarıııın yaarııın
Dedikçe biz çocuk fiyatını arttırıyoz

Bir Cevap Yazın

