Taladro – Dua Şarkı Sözü Sözleri

Benzin kibrit gerekmiyor zaten seninle yanarim
Sen bir numara ask romani bense onun yazari
Iki elim iki kanda darda zorda olsam dahi
Konu sensen güzel gözlüm ben hertürlü yazarim
Yoklugun en zor sey ama elbet onada alisirim
Mecnun diye bir asik varmis getirin onunla kapisirim
Ne kadar hakkim olmasa giydigin kiyafet hatta
Attigin her adima dahi hiç düsünmez karisirim.
Ölmek ne zor sey isyanim uyandigim her sabaha
Arti bayagi özledim yeter be birakmiyacam zamana
Hiç takmasanda dahi gel bir gün tek bir öpücük kondur
Sana hasret duyan pas tutan su yanagima
Yürürken sendelemem yoklugunun sarhoslugu
Içimde komple evren var ve sende ask boslugum
Baska birimi yok bulursun diyen bütün dostlarim
O bambaska bir dünya hemde geçmisimle bogustugum
Ben isin ne ölüm ne ceset nede bir naasindayim

Eger varsa imkan beni o an yanina isinlayin
Iyi gün nedir sevgilim olmasam sorun yokta
Ben ne zaman çamura batsan o an hep yanindayim
Yagmur gören sol yanim hep neden su an kurak
Gözünün tek bir yasina razi gönül az biseycik sula
Sen benim en anlamsiz en olmayacak duam
Ölümden de ötesi olmaz ya yar iste en son durak

Nakarat:

Gereginden fazla küstah kötü söz sarfetmen
Seni kumsuz çölde buldum korkum yeniden kaybetmem
Sana bir annenin karnindaki bebegi kadar yakinken
Hiçte iyi bir psikoloji degil seni o piçten arzetmem
Bu kadehte serefine beni hangi türlü umarsin
Seni bir kazanip bir kaybediyorum ozaman sen kumarsin
Enkaz altinda kalan bir yaralinin son çaresi hatta
Bir asker annesinin etmis oldugu en içten duamsin.

Bir Cevap Yazın

