Taladro – Düşünme Boşver Şarkı Sözü Sözleri

Dik duramiyorum öldüm , sancili gün rant alamiyorum
Gökyüzü masmavi ama ben gene siyahligimdan kurtaramiyorum
Artik katlanamiyorum eksi ruhum hiç tatlanamiyo mu ?
Heryeri gezdi bu kalp ama bi türlü senden gidipte saklanamiyorum.
(Kör talih) ama bir kere kaçma dur hadi gel bari
Sevgini kalbine bas tas niyetine gönlüme gir bana gül bari
Sana gül der , bu da gündem bide elleri ojeli ve gür narin
Bana dünden kalmadi tek bisey günes, isik vede sen dahi
Sen dahil her renk bana ölüm ve siratimi anlatiyor
Baktigim her yüz sen gibi papatyam aynada suratini andiriyor
Inanki uzakta olsada yüregim sensizlige bas kaldiriyor
Sessizligi gömdüm bas ucuma ama milleti gülünce kandiriyom.
Nakarat
Ciddimisin ? bitmedi mi ? dur yerinde bu bos dert
Kal yerinde ve kalkma vur sen yeterki be kos gel
Sevgi bi kus kanatlanip uç pencereden içeri as gel
Ben zaten ölüyüm sevgili bak , sen beni düsünme bosver

2.Verse

Sen bi bebektin gönlümde seni her gece elimde sallardim
Gittiginden beri hergün yarim gündüzü gecelere baglardim
Açik denizlere varmak için sevdigim kalbimdeki sandaldin
Kaçma diye, demir atar bu gönlümü okyanuslarina baglardim.
Ayni sesim , ayni ton yoksa ses telim aynimi gelmiyodu
Gözümde mutluluk eksik bak ya tek buna karsilik vermiyorum
Uzakta olmanin mantigi çok hatta ay isiginda da parliyosun
Üzüntü , keder ve hasret doluyken neden tutmasin kalbi yosun
Kalbim sis sana patlar bide diyosun az daha katlan
Herseyi al senin olsun bana hos bile geliyodu kizman
Günes sarimsi saçlari bide burnunun ucunda hizma
Yüzünü karsimda görünce emin ol erirdi iç organlarim hizla

“Taladro – Düşünme Boşver Şarkı Sözü Sözleri” üzerine 2 düşünce

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s