eFeCan Ft Azat Sevmek Güzel Bir Duygu Şarkı Sözü Şarkı Sözleri

Sanırım İnternette İlk Bizde ! O Kadar Araştırdım Şarkı Sözü Yok Kendim Yazmaya Çalışayım Dedim ..
Efecan
http://www.turkishrapstyle.wordpress.com
kızgın bi ruh hali var bu gece üzerimde
elim kalem tutmaz evlat bu rape son bi cümle
hiç bitmesin istediğim aşkımızda bitti bak
elin olduğundan beri dilimde hep çığlık var
döndükçe oldum virane sevdikçe oldum divane
sen ne yaptın peki söyle söyle be kahpe
herkes benim gibi deil kullanıp atar köşeye
ama sakın ola bir gün sakın dönme efeye
http://www.turkishrapstyle.wordpress.com
bir zmaanlar neşeliydim herkes derdi efecan
şimdi duyup dinleyenler diyorki rap in the isyan
ağladım her gün ağladım kanlar kusup bağladım
isyanlar içinde kaldım affetsn yüce allahım
şimdi sana yazdığım bu sözlerim bak iyi dinle
adi alçak kahpesin sen artık bakma yüzüğme
git lan sarıl hadi işte o değerli piçine
defol defol defol defol sana güle güle
sevmiyorum seni evet hadi cici kız
güle güle güle güle hadi bi gün son hız
öldün artık sen benim için yoksun
bunlarda sana kahpe son sözüm olsun

Azat
http://www.turkishrapstyle.wordpress.com
görmedinde bilmedin ve acıları silmedin
bir kez olsun gelmedin ve halimi de görmedin
seviyordum ben seni ve doğruları söyledim
değerimi bilmedin ve yaban ele sen gittin
17 yaşında ben gönlümü verdim sevgiye
18 yaşında sen serdin beni yerlere
yaşım 19 ama kalbimi vermem kimseye
http://www.turkishrapstyle.wordpress.com
bir yıl sonra askerm asla gelmem sevgiye
yaralı bu bedenime dokunmayın lan benim
istifa ediyorum aşk adamı değilim
yeminler olsun sana başkasını sevmedim
sevmek güzel bir duygu onu bende görmedim
yazıklar olsun sana yaktın beni ne diye,
çekiyorum dumanı hemde ölürcesine
derdimi anlattım burda mutluluk haram bana
gidiyorum sevgili mutlu mesut olsana

“eFeCan Ft Azat Sevmek Güzel Bir Duygu Şarkı Sözü Şarkı Sözleri” üzerine bir düşünce

Bir Cevap Yazın

