LibeR – Pasif Hans (Elleran Elvis Diss) Şarkı Sözü Şarkı Sözleri

1. Verse

Elleran izlerken peter pan
Onun suratına inebilir double punch
Ağzına sakız olur mother fuck
Ama her kelimem le sakat Kall

Limitimi düşüremem studyom da
Sen gidip bahçene homie çiçek topla
Benim derdim hiphop olur her bir rhyma
Ama düşündüğün şey çok yanlız foklar.

Sana dilimle girsem çeneni kitlerim
Model eminemin götü siker kitleni
Kendini assın lan suna bir ip verin
Lil wayne idolün niye senin kisi lenin

Sahnede nerdesin minik at hırsızı
Mikrafon elime yapışır ansızın
O sarı kafanı senin ezen bu ritmim
Benim hiphop bumerang senin srisby

Nakarat 2x

Gerek yok tiki piçe camiyada
Seni bırakmalıymışlar bir avluya lan
Liber ve aydın bz burda
Bu 3lü koysa sana simşek çakar.

2. Verse

Yaptığın peşmergeye karavana
Her kelimem sana diazpora
Ayakda kalmana pasif lora
Yardım eder et rica doktora

Sen uzaylıların varlına kanıtsın
Zorlamaz bu seni ama biraz kanırtır
Jöleli sarı kafan seni çakma memoli
Bunu sülalen severek dinlemeli.

Çık kurma hayel orda yok geddo
Tabi rapim say bu sana armageddo
Seni dinlerken cosuyor adnan oktar
Ama niyeyse kızmış bu kez fedon

Rap bana gıdadır sana lüks yaşam tarzı
Bana müzik elzem ama sana kaşar lazım
Sana klup mekan bana güven parkı
Buna rağmen sarı popona kaydım

Nakarat 2x

Gerek yok tiki piçe camiyada
Seni bırakmalıymışlar bir avluya lan
Liber ve aydın bz burda
Bu 3lü koysa sana simşek çakar.

Bir Cevap Yazın

