Polemick ft. Vale – Bir Sebep Lazim Bana Şarkı Sözü Şarkı Sözleri

Zaman o kadar acimasiz ki bi kum saati ramaga vurdu
Gel sende agla benle bak gözyasimda sondu
Karaya vurdu tebessüm oklarin su hedefi buldu
Mutlu baslayan flim de neden böyle sondu
Ben senden ayri kaldim ve bir hikaye yazdim
Kalbe ellerinle seni yazip bir mezarda kazdim
Derdi kederi salladim ve olani kadere bagladim
Hüsran etme kendini ben hep yekten agladim
Bak hayallerimde sakli çemberimde gül oya
Savasmak zor olsa gerek çekti bak kolay yola
Süratli gitti sandalim yelkenler fora
Iste böyle bir dünya bu düstü bak yürek kora
Çok çalisti karinca az biraz dinlensin
Dönüs bileti bende kaldi pes edende sensin
Sagir sultan bile duydu çalan son sirensin
Biraz yardim edilsin ki bu adam dirensin

NAKARAT

Bir sebep lazim bana bir neden lazim bana
Bir hayal lazim inan bu adama
Eger gidersem bakamam ardima
Bir neden lazim bana yasamam için
Bir gelen lazim bana sebebim için
Bir gören lazim bana delilim için
Bir hayat lazim sevenim için

VALE VERSE

Yolunu kesme çabam yok bil ki yol senindir
O gökkusaklarinda aradigim rengi bulamadim ben hiç
Ve simdi pansumanda istemez düsmedim henüz
Kapattigim bir sayfa temiz igrenç bakan iki yüz
Düpedüz bir saçmalik yasandi
Canima rest çekenle ayni havayi solumamisti akcigerlerim
Bu senfonik mojör ve tek bemolle içime isleyen
Tren yolunda silsilem hiç çalmayan sirenlerim
Periyodik bir döngü bende baslamak ve bitmek
Sanki dün ki yaptigim yarinla es deger misali
Kumandalar avuçlarinda bas su stop a
Reankarne duygular stratejik pozisyonumda avci sensin
Ve simdi kafami toplamak için neden gerek
Silik bir fondötenle yarami sakladim acimadin bu kez de
Hasmimi yolcu ettim geleni beklemekteyim
Keder suyunda kaynasin biraz ben ana yemekteyim

Bir Cevap Yazın

