Taladro – Git Ona Artık II Sözleri Şarkı Sözü

  1. Değişti sohbetim canım uğraşma bu elimde değil
    Bi duble çekip gözüme sen kaçırdım tüm hızımla demin
    Bardağında çayın bile kinimden doğar demi
    Kusturduğun kanla adını yazmam acıma delil.
    Senin gelmende gitmen gibi en hakiki yalan
    Kanar yaram fakat acıtmaz ilk günkü kadar
    inan, bağışıklık kazandı bünyem alıştım vedalara
    Gözaltımdaki morlarım dün akşamdan kalan
    Telafi yok bu ömüre, uğrumda ölmen
    Gözümü kamaştırmaz melek olup gökyüzünden inmen
    Canımı fazla yaktın yarın hiç yok sanıpta
    Artık kalbin cennet olsa bahçelerine girmem
    Çünkü acının tozlarıyla sonsuzluğa karıştım
    Sen hep ölüm gibiydin bende ahiretinle tanıştım
    Hissetmiyor vücudum ağır gelen hiçbirşeyi
    Çünkü yıkıldım enkazım depremlerine alıştım.
    Omzuma sen dışında tonla yükün binmesi
    Sen dururken tutup gözümü dostlarımın silmesi
    Bu kaderin sillesi, inan ki ağır geliyor
    Yıllar boyu kokunun hep duvarlarıma sinmesi
    Düşün bi sevdiğim iki kadından biriydin
    iliklerim kansız ama konu senken diriydim
    Yokluğun dibiydin, o halde neden döküldüm be canım
    Saçmalama hep sonbahar gibiydin.
    Eskiden kalbimde biterdin ben gel demeden
    Uyanmamak istiyorum kabus görüp terlemeden
    Umudum tükendi, imrenerek izliyorum
    Mutlu olan her çifti yıkılmış bi pencereden
    Telaşlanma, anlamı yok gözlerini gizlemenin
    Neyini yanlış buldun hakettiğim sevgiyi istememin
    Yeni bir dünya kurdum yollarına istemedin
    Demek başka tadı onunla film bile izlemenin
    Nakarat:
    Aşığına koş be kadın alnımı kan yıkadı
    Şakaklarım çatık biraz bu hissin yok bir adı
    Dünyanın yokki tadı beynini kim yıkadı
    Gözlerimden ırak tenin elleri al kınalım
    Son defa gel be kadın ölmedi bak kralın
    Cennetin bahçesine bol huzurlu ev kuralım
    Yokluğun çektiğim en zehirli aşk dumanı
    Nasılsa yaşamak seni en büyük dert kumarım

Bir Cevap Yazın

