Contra – Zamanda Yolculuk Sözleri Şarkı Sözü Sözleri

v1

buralara geldiğim yer gelecek
bu da gelecekten sesleniş
aslında bizim için sene 2047
çünkü temel reis biggie Bex Orking ben ve ömer seyfettin
yeni bi sigara keşfettik içip 2012′ye geldik
velhasıl-ı kelam hacı bizden hayli geridesiniz
ve hepiniz o paylaşım sitelerine hapis ama protestsiniz aferin
dinledim hepinizi
rhymelar bok gibi flexler güzel ama siz hala darididarididaridesiniz
biz bir siz bir
bizde racon kafa sample tavuk itinayla kesilir hep envai çeşit boklar
ya da hadi ben bir siz bir siz hepiniz ben tek başla
ama bu benim topum oynatmam seni oynayamaz toplar
s*ke takmam basarım deparı soldan
yakınımda koşan o rakibin bekine bi koyarım omuzu olurum küçük hakan
Cont al pacino değil filipescu silahı su tabancası çıkan ak 47′deki mermi yerine balgam

v2

buralara geldiğim yer geçmiş
bu da geçmişten sesleniş aslında bizim için sene 85
ernesto hitler Bex Orking ben ve ömer seyfettin
grandmasta’yı keşfettik dinleyip geleceğe geldik
politika aynı gelgelelim o sol bezmiş çok rahatsınız idam ya da darbe yerine bol teftiş
son tespit geleceğinizi boşverip hoşgelip beş gidip boş geçmiş bi şeyleri kıraathanede kof gençlik
yaş yetmiş gibi iş bitmiş
ahlak sükut etmiş dünya borcunu halk orçunu mark facebooku keşfetmiş
e hadi mahvoluşunu seyret kahroluşunu destekleriz elbet
ki diyebilirsin bana ne büyük çelişki seninkisi hey Cont
ama Cont ne bi akon ne de hey corç versene borç hakan
o osama o sakal o sakat o saddam vallaha ki yazar tarihi baştan
ve ola ki yapamadı bekleriz hepinizi intiharına
vazgeçtim iptal

 

Bir Cevap Yazın

